Ako podporovať aktivity JA Slovensko?

Zatvoriť


Ako podporovať aktivity JA Slovensko?

Zatvoriť

Moduly a ukončenie

Vzdelávanie pozostáva z 8 modulov:

Modul 1:  Úvodný tréning k programu Digitálna garáž - Úvod do online marketingu

Forma: prezenčná

Dátum realizácie: Bratislava a Košice 06. novembra 2017 (zhodný dátum konania pre obe mestá).

Cieľom modulu je získať a osvojiť si aktuálne poznatky a zdokonaliť odbornú spôsobilosť v oblasti online marketingu, odbornej terminológie, podnikania a internetových možností a zároveň rozvinúť zručnosti vo využívaní a práci s inovatívnymi modernými vzdelávacími prvkami – learning-by-doing, IT technológiami (internetovým portálom Digitálna garáž), videokonferenciami, sociálnymi sieťami a pod.

 

Dištančné moduly budú realizované od 15. novembra 2017 do septembra 2018.

Modul 2: Úvod do problematiky online marketingu, hlbšie pochopenie príležitostí na internete a možnosti internetového podnikania

Forma: dištančná

Cieľom modulu je získať vedomosti, zručnosti a spôsobilosti ako analyzovať a zhodnotiť možnosti predaja produktu na internete, ktoré sú v súčasnosti hnacími silami predaja.  

 

Modul 3: Základy reklamy v službe AdWords

Forma: dištančná/e-learning

Cieľom modulu je získať vedomosti, zručnosti a spôsobilosti na základné a stredne pokročilé koncepcie vrátane výhod online inzercie a služby AdWords a osvedčených postupov správy a optimalizácie kampaní AdWords.

 

Modul 4: Reklama v Obsahovej sieti

Forma: dištančná/e-learning

Cieľom modulu je získať vedomosti a spôsobilosť aplikovať vhodné pokročilé koncepcie vrátane osvedčených postupov vytvárania, spravovania a optimalizácie kampaní v Obsahovej sieti.

 

Modul 5: Videoreklama a reklama vo vyhľadávaní

Forma: dištančná/e-learning

Cieľom modulu je získať a osvojiť si aktuálne poznatky a zdokonaliť odbornú spôsobilosť v oblasti videoreklamy.Pochopiť základné a pokročilé koncepcie vrátane osvedčených postupov vytvárania, spravovania a optimalizácie kampaní s videoreklamami v službe YouTube a na internete. Získať vedomosti, zručnosti a spôsobilosti na základné a pokročilé koncepty vrátane osvedčených postupov vytvárania, spravovania, merania a optimalizácie reklamných kampaní vo Vyhľadávacej sieti.

 

Modul 6: Ad Grants - Adwords pre neziskové organizácie

Forma: dištančná/e-learning

Cieľom modulu je získať a osvojiť si aktuálne poznatky a zdokonaliť odbornú spôsobilosť v oblasti zameranej na Adwords pre neziskové organizácie (portál Google Partners).

 

Modul 7: Reklama v Obsahovej sieti a mobilná reklama

Forma: dištančná/e-learning

Cieľom modulu je získať vedomosti a spôsobilosť aplikovať vhodné pokročilé koncepcie vrátane osvedčených postupov vytvárania, spravovania a optimalizácie kampaní v Obsahovej sieti. Cieľom modulu je získať vedomosti a spôsobilosť aplikovať vhodné základné a pokročilé koncepty mobilnej inzercie vrátane formátov reklamy, ponúkania cien, zacielenia a merania a optimalizácie kampaní.

 

Modul 8: Analytics

Forma: dištančná/e-learning

Cieľom modulu je nabrať základné a pokročilé koncepty služby Google Analytics.

Hĺbkovo pochopiť témy a problematiky:

  1. plánovanie a princípy,
  2. implementácia a zhromažďovanie údajov,
  3. konfigurácia a správa,
  4. konverzia a pripisovanie,
  5. prehľady, metriky a dimenzie.

 

Požiadavky na ukončenie vzdelávacieho programu:

Prezenčná forma: účasť najmenej na 80% z celkového rozsahu.

Dištančná forma: úspešné spracovanie výstupov, testov z jednotlivých modulov a certifikát Digitálnej Garáže.

Inovačné vzdelávanie končí záverečnou prezentáciou a pohovorom pred trojčlennou skúšobnou komisiou vymenovanou poskytovateľom inovačného vzdelávania.

 

Záverečná práca

Úspešná záverečná prezentácia: Budúci úspešný absolvent má navrhnúť mechanizmus, ktorý bude viesť k systematickej implementácii digitálneho marketingu do vyučovacieho procesu v nižšie uvedených témach/projektoch:

  • Celkový prierez nástrojmi online marketingu.
  • Zviditeľnenie vlastného nového projektu na internete od A do Z.
  • Zvýšenie viditeľnosti existujúceho projektu na internete.

Rozsah a forma prezentácie: písomné spracovanie v rozsahu min. 1000 slov a záverečná prezentácia v rozsahu 10 slidov (Google Slides/PowerPoint/Keynote), v ktorej absolvent inovatívne odprezentuje implementáciu metodického materiálu.  

Úspešný pohovor bude zameraný na prezentáciu mechanizmu implementácie a skúseností s aplikáciou získaných poznatkov v praxi pretavenej do metód vyúčby.

 

Harmonogram štúdia
  • Úvodné stretnutie (modul 1) sa bude konať v prvej polovici novembra v Bratislave, v prípade vysokého záujmu aj v Košiciach.
  • Moduly 2 až 8 budú realizované dištančne v období od novembra 2017 do mája 2018.
  • Záverečná skúška je naplánovaná na začiatok júna 2018.