Ako podporovať aktivity JA Slovensko?
Zatvoriť-
Dobromat
Nakupujete v e-shope? Choďte na to cez dobromat.sk. Podporíte našu činnosť a nič naviac vás to nestojí.
Začať nakupovať
-
Sponzorstvo
Ak sa vám páči čo robíme, môžete nás priamo podporiť aj vecne, či finančne. Staňte sa našim partnerom.
Viac informácií
-
Dobrovoľníctvo
Okrem finančnej a vecnej podpory, môžete venovať žiakom a učiteľom našich programov aj svoj čas a skúsenosti.
Viac informácií
Moduly a ukončenie
Vzdelávanie pozostáva z 8 modulov:
Modul 1: Úvodný tréning k programu Digitálna garáž - Úvod do online marketingu
Forma: prezenčná
Dátum realizácie: Bratislava a Košice 06. novembra 2017 (zhodný dátum konania pre obe mestá).
Cieľom modulu je získať a osvojiť si aktuálne poznatky a zdokonaliť odbornú spôsobilosť v oblasti online marketingu, odbornej terminológie, podnikania a internetových možností a zároveň rozvinúť zručnosti vo využívaní a práci s inovatívnymi modernými vzdelávacími prvkami – learning-by-doing, IT technológiami (internetovým portálom Digitálna garáž), videokonferenciami, sociálnymi sieťami a pod.
Dištančné moduly budú realizované od 15. novembra 2017 do septembra 2018.
Modul 2: Úvod do problematiky online marketingu, hlbšie pochopenie príležitostí na internete a možnosti internetového podnikania
Forma: dištančná
Cieľom modulu je získať vedomosti, zručnosti a spôsobilosti ako analyzovať a zhodnotiť možnosti predaja produktu na internete, ktoré sú v súčasnosti hnacími silami predaja.
Modul 3: Základy reklamy v službe AdWords
Forma: dištančná/e-learning
Cieľom modulu je získať vedomosti, zručnosti a spôsobilosti na základné a stredne pokročilé koncepcie vrátane výhod online inzercie a služby AdWords a osvedčených postupov správy a optimalizácie kampaní AdWords.
Modul 4: Reklama v Obsahovej sieti
Forma: dištančná/e-learning
Cieľom modulu je získať vedomosti a spôsobilosť aplikovať vhodné pokročilé koncepcie vrátane osvedčených postupov vytvárania, spravovania a optimalizácie kampaní v Obsahovej sieti.
Modul 5: Videoreklama a reklama vo vyhľadávaní
Forma: dištančná/e-learning
Cieľom modulu je získať a osvojiť si aktuálne poznatky a zdokonaliť odbornú spôsobilosť v oblasti videoreklamy.Pochopiť základné a pokročilé koncepcie vrátane osvedčených postupov vytvárania, spravovania a optimalizácie kampaní s videoreklamami v službe YouTube a na internete. Získať vedomosti, zručnosti a spôsobilosti na základné a pokročilé koncepty vrátane osvedčených postupov vytvárania, spravovania, merania a optimalizácie reklamných kampaní vo Vyhľadávacej sieti.
Modul 6: Ad Grants - Adwords pre neziskové organizácie
Forma: dištančná/e-learning
Cieľom modulu je získať a osvojiť si aktuálne poznatky a zdokonaliť odbornú spôsobilosť v oblasti zameranej na Adwords pre neziskové organizácie (portál Google Partners).
Modul 7: Reklama v Obsahovej sieti a mobilná reklama
Forma: dištančná/e-learning
Cieľom modulu je získať vedomosti a spôsobilosť aplikovať vhodné pokročilé koncepcie vrátane osvedčených postupov vytvárania, spravovania a optimalizácie kampaní v Obsahovej sieti. Cieľom modulu je získať vedomosti a spôsobilosť aplikovať vhodné základné a pokročilé koncepty mobilnej inzercie vrátane formátov reklamy, ponúkania cien, zacielenia a merania a optimalizácie kampaní.
Modul 8: Analytics
Forma: dištančná/e-learning
Cieľom modulu je nabrať základné a pokročilé koncepty služby Google Analytics.
Hĺbkovo pochopiť témy a problematiky:
- plánovanie a princípy,
- implementácia a zhromažďovanie údajov,
- konfigurácia a správa,
- konverzia a pripisovanie,
- prehľady, metriky a dimenzie.
Požiadavky na ukončenie vzdelávacieho programu:
Prezenčná forma: účasť najmenej na 80% z celkového rozsahu.
Dištančná forma: úspešné spracovanie výstupov, testov z jednotlivých modulov a certifikát Digitálnej Garáže.
Inovačné vzdelávanie končí záverečnou prezentáciou a pohovorom pred trojčlennou skúšobnou komisiou vymenovanou poskytovateľom inovačného vzdelávania.
Záverečná práca
Úspešná záverečná prezentácia: Budúci úspešný absolvent má navrhnúť mechanizmus, ktorý bude viesť k systematickej implementácii digitálneho marketingu do vyučovacieho procesu v nižšie uvedených témach/projektoch:
- Celkový prierez nástrojmi online marketingu.
- Zviditeľnenie vlastného nového projektu na internete od A do Z.
- Zvýšenie viditeľnosti existujúceho projektu na internete.
Rozsah a forma prezentácie: písomné spracovanie v rozsahu min. 1000 slov a záverečná prezentácia v rozsahu 10 slidov (Google Slides/PowerPoint/Keynote), v ktorej absolvent inovatívne odprezentuje implementáciu metodického materiálu.
Úspešný pohovor bude zameraný na prezentáciu mechanizmu implementácie a skúseností s aplikáciou získaných poznatkov v praxi pretavenej do metód vyúčby.
Harmonogram štúdia
- Úvodné stretnutie (modul 1) sa bude konať v prvej polovici novembra v Bratislave, v prípade vysokého záujmu aj v Košiciach.
- Moduly 2 až 8 budú realizované dištančne v období od novembra 2017 do mája 2018.
- Záverečná skúška je naplánovaná na začiatok júna 2018.